Forfatter
Tittel
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Eier
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Forfatterne tar for seg hvordan undervisningen kan gjøres mer motiverende ved å integrere elevvurdering. I del 1 presenteres vurderingsprinsipper og teorier, mens del 2 ser på dokumentasjonen for vurdering, og her er praksis i fokus. Hvert kapittel har spørsmål for videre refleksjon og gruppearbeid. Boka er aktuell for lærere og lærerstudenter.
Har bibliografi, innholdsfortegnelse, sammendrag
ISBN
Tilgjengelige
Lånere på venteliste
*00001074nam 22002291 450
*00112583
*00520110303234200.0
*008 2012 a 0 00nob 2
*015 $a0187921$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-7634-193-5$bh.$cNkr 219.00
*035 $a(BIBBI)000187921
*08231$a371.27$zh$25
*090 $cLærerverk$d371.27 Eng
*100 0$aEngh, Roar$d1962-$jn.
*24510$aVurdering for læring$cRoar Engh, Stephen Dobson og Eli Kari Høihilder
*250 $a4. oppl.
*260 $aKristiansand$bHøyskoleforl.$c2012
*300 $a136 s.
*505 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, sammendrag
*520 $aForfatterne tar for seg hvordan undervisningen kan gjøres mer motiverende ved å integrere elevvurdering. I del 1 presenteres vurderingsprinsipper og teorier, mens del 2 ser på dokumentasjonen for vurdering, og her er praksis i fokus. Hvert kapittel har spørsmål for videre refleksjon og gruppearbeid. Boka er aktuell for lærere og lærerstudenter.
*650 1$aEvaluering$xElever$0skolen$1371.27$2BS$9nob
*700 0$aDobson, Stephen$d1963-$emedarb.
*700 0$aHøihilder, Eli Kari$d1945-$emedforf.$jn.
*850 $aHonnfisk
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening