Forfatter
Tittel Kommunikasjon og samhandling [Lærebøker]: vg2 helseservicefag
Eksemplarstatus
Språk
Hylleplassering
Emne
År
Noter Denne boken bevisstgjør hvordan man kan tilpasse kommunikasjon, veiledning og informasjon til hver enkelt kunde og pasient. Den tar også opp hvordan menneskesyn, verdier og etikk påvirker kommunikasjonen, og berører temaer som observasjon, følelser, psykiske reaksjoner, samarbeid og konflikter. Underveis presenteres oppgaver og eksempler som belyser fagstoffet. Boken er en av tre bøker som dekker programfagene for Vg2 helseservicefag. Med litteraturliste og stikkordregister.
Heftet
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*000 am
*00116395
*008070326s2007 r 0 nob 9
*020 $a978-82-05-37380-8$bh$c504.00
*025 $a9788205373808
*040 $aDen norske Bokdatabasen AS
*096 $aVg2
*10010$aSkibrek, Anne Line Heen
*24510$aKommunikasjon og samhandling$bvg2 helseservicefag$hLærebøker
*250 $a1. utg., 3. oppl.
*260 $aOslo$bGyldendal undervisning$c2007
*300 $a279 s.$bIllustrert
*511 $afor Skibrek, Anne Line Heen
*520 $aDenne boken bevisstgjør hvordan man kan tilpasse kommunikasjon, veiledning og informasjon til hver enkelt kunde og pasient. Den tar også opp hvordan menneskesyn, verdier og etikk påvirker kommunikasjonen, og berører temaer som observasjon, følelser, psykiske reaksjoner, samarbeid og konflikter. Underveis presenteres oppgaver og eksempler som belyser fagstoffet. Boken er en av tre bøker som dekker programfagene for Vg2 helseservicefag. Med litteraturliste og stikkordregister.
*590 $ah
*591 $aHeftet
*594 $abm
*595 $aBokmål
*596 $a20070326153336_heidi
*653 $aKommunikasjon og samhandling$bGrunnbøker$dVg2$eHelseservicefag$fVideregående skole$gL 2006
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening